GENERELLE BETINGELSER:

1920x1080kage.jpg
 

Priser:
Pris pr. kuvert -Champagne Pol Roger  (min. 60 gæster)                          kr.   99,- 
     Ekstra fl. champagne, hvis det ønskes                                                   kr.  400,-
Pris pr. kuvert Cava:  (min. 60 gæster)                                                        kr.   69,- 
     Ekstra fl. cava, hvis det ønskes                                                               kr.  250,-
Pris pr. champagneglas (hvis man skulle være uheldig)                              kr.    50,- 
Pavillon 3x3 (i tilfælde af regn) [eks. levering og opsætning)                       kr. 1500,- 
Pris pr. time for ekstra tjener, pr. (påbegyndte halve time)                           kr   350,-
​Leje af champagne sabel                                                                             kr.  500,-


§ 1 Overarbejde

BryllupsTeamet’s forretningsbetingelser
BryllupsTeamet tillægger ikke særtillæg ved overarbejde, og således faktureres den almindelige timepris i overarbejdsperioden for de(n) pågældende tjener(e).
Overarbejde påregnes pr påbegyndt time til fuld timetakst.


§ 2 Afbestilling, delvis afbestilling. (Nedjustering)

Der kan være forhold hos kunden som betyder, at kunden skal foretage hel eller delvis afbestilling af det bookede tjenerpersonale.
Hvis afbestilling sker inden 8 måneder før arrangementets start, opkræver BryllupsTeamet 25 % af den aftalte pris.
Hvis afbestilling(Nedjustering)  sker inden 2 måneder før arrangementets start, opkræver BryllupsTeamet 50 % af den aftalte pris.
Hvis afbestilling(Nedjustering) sker senere end de 7 dage før arrangementets start, opkræver BryllupsTeamet 100 % af den aftalte pris.
Afbestilling(Nedjustering) skal ske ved personlig kontakt på tlf. 30 48 84 84, hvis der ikke bliver svaret, skal det ske pr. mail til kontakt@bryllupsteamet. Afbestillingen er godkendt, når kunden modtager en bekræftende mail/sms fra BryllupsTeamet.

§ 3 Tjenerpersonalets vilkår

Booking af tjenerpersonale hos BryllupsTeamet medfølger følgende krav for de(n) bookede tjener(e), som opremset nedenfor.
Ved vagter af mindre end fem (5) timers varighed, kræver BryllupsTeamet ikke særlig forplejning, ej heller pause til tjenerpersonalet. Kunden kan efter eget ønske vælge at tildele tjenerpersonalet pause og evt. et måltid mad.
Ved vagter af mere end fem (5) timers varighed, har tjenerpersonalet ret til 30 minutters pause inklusiv et måltid mad. BryllupsTeamet har ingen krav til, hvorvidt pausen er sammenhængende.
Pausen betales af kunden.


§ 4 Betaling
Depositum er 50 % af tilbuddet, hvis andet ikke er aftalt.
Rest betaling sker på dagen efter arrangement, hvis andet ikke er aftalt.


§ 5 Bestilling
Der vil altid være nogle datoer, der er mere rift om end andre. Vi kører efter ”først til mølle” princippet, så det er den først betalende der er den afgørende, for reservationen af arrangementet. Du vil naturligvis modtage det fulde beløb retur, såfremt der er booket på den pågældende dato. 


§ 5 BryllupsTeamet - Markedsføring
Med mindre andet er aftalt, har BryllupsTeamet tilladelse til at tage billeder før, under og efter arrangementet til markedsføringsbrug.